Kehalusan tenunan yang melampau

Kalau sebelum ni ad perkara-perkara yang melampau ramai yg tk suka, tapi dalam kes ni pasti ramai happy (tak dapat pakai sendiri, dapat tgk pn jadi). Songket kami kali ni datang dengan design paling halus kami pernah dapat berserta motif padat rapi.

Sekali pandang nampak kepenuhan motif &  tanah / background tenggelam dalam corak &  warna songket. Kami rasakan Songket baru kami ni sesuai sangat untuk mereka yang inginkan keunikan &  lari dari corak-corak songket yang tipikal &  biasa-biasa :-).

Kesinambungan motif & warna memainkan peranan Penting dalam design songket &  koleksi kami kali ini antara kegemaran kami kerana permainan corak &  warna yang unik &  kreatif ^_^ jadi kalau ada yang berminat nak cari songket (yang murah, sederhana, atau eksklusif semua kami ada) both lah terus ke link ini >> songket paling cantik

Nanti anda akan di bawa terus ke page facebuku kami. Jangan lupa "like"  ok, sebab nnt senang untuk anda tahu perkembangan terkini kami dengan muat turun koleksi songket-songket terbaru dari masa ke semasa :-)

Jumpa di facebuku & kita berbual panjang kat sana ya nnt ^_^

P. S : Raya dah dekat tau. Puasa 34 hari je lagi ^^

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa songket mahal ?

Sampin songket tenun koleksi Raya 2018.

" Berapa ribu you beli samping tu datuk ? "